NAK KENAL LEBIH DEKAT :D

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
saya sebenarnya ada satu misi dan satu matlamat seperti orang lain...baru berjinak dengan benda blog ni..tapi memberikan faedah jugak..kalo nak kenal lebih dekat boleh jadi friend kat facebook.tulis jer muhammad naeem ahmad nizar..pastu add senang..

Wednesday, December 29, 2010

Sedih & Gembira


Chealsea semalam akhirnya dapat jugak kumpul 3 mata dengan kemenangan 1-0 hasil jaringan Florent Malouda pada minit ke 60.





Lain pulak cerita pasal dua club ni.Arsenal dengan Wigan seri 2-2.Watson membuka jaringan untuk Wigan pada minit ke 17, kemudian Arsenal bangkit semula dengan jaringan Arshavin pada minit ke 39 dan Bendther pada minit ke 44. Arsenal dah boleh kumpul 3 mata dengan mendahului 2-1 tapi Squillaci buat o.g. minit ke 80 dan jadikan kedudukan 2-2.



Liverpool pulak gagal meraih kemenangan apabila kalah tipis 0-1 di tangan Wolverhampton.Liverpool juga gagal menggunakan peluang di laman sendiri.Jaringan tunggal Wolver dilakukan oleh Ward pada minit ke 55.Sekarang ni Liverpool berada di tangga ke-12 liga dan mungkin agak sukar untuk naik semula.



2 comments:

  1. so, apa yang menggembirakan dan menyedihkan?

    ReplyDelete
  2. yang gembiranya chealsea menang..
    yang sedihnya livepool kalah..

    ReplyDelete