NAK KENAL LEBIH DEKAT :D

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
saya sebenarnya ada satu misi dan satu matlamat seperti orang lain...baru berjinak dengan benda blog ni..tapi memberikan faedah jugak..kalo nak kenal lebih dekat boleh jadi friend kat facebook.tulis jer muhammad naeem ahmad nizar..pastu add senang..

Friday, December 31, 2010

Azam tahun baru O.o

Assalamualikum semua,sihat?Amacam korang hari ini,sebenarnya tujuan aku nk tulis blog ini sebenarnya aku nak ucapkan Happy New Year ataupun selamat tahun baru.lagi satu tahun depan yang akan masuk 2011 aku kena ambik PMR.Sekejap dowh masa berlalu,rasa macam semalam je ambik result UPSR ^^.




Apa-apapun hari aad ni aku nak balik dah hostel.Jadi kadang-kadang je aku boleh update blog ni.dan tahun depan aku kena fokus betul-betul.tak boleh main-main dah,lagipun mak dengan ayah aku harpkan aku untuk berjaya.Yelah,anak sulung lah katakan.Lagipun,tahun depan aku terpaksa kurangkan benda-benda ni atau mungkin lupakan buat sementara pasal nak ambik PMR.



1. FACEBOOK

2. BLOG

3. SUKAN

4. TV

5. THE AMAZING RACE ASIA

6. AWEK ( GELABAH JE )


Lagipun bukan aku je yang nak ambik PMR.Ramai lagi.Antaranya

1 Syamil Hafiy

2 Amir Mirza

3 Fatimah Zahra

4 Shafarina

5 Dan lain-lain


OKlah tu je yang aku dapat tulis Wassalam..




1 comment: