NAK KENAL LEBIH DEKAT :D

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
saya sebenarnya ada satu misi dan satu matlamat seperti orang lain...baru berjinak dengan benda blog ni..tapi memberikan faedah jugak..kalo nak kenal lebih dekat boleh jadi friend kat facebook.tulis jer muhammad naeem ahmad nizar..pastu add senang..

Tuesday, February 1, 2011

Bola oh Bola...

Assalamualaikum semua..amacam sihat x.sorilah pasal lama x update blog,pasal bnyk hal pulak.maklumlah bdk nk ambik pmr.

oklah semua berbalik pada tajuk kita kat atas tu..aku nk tulis pasal perlawanan dan juga keputusan EPL..dah sedia semua,ok,kita mulakan..




Perlawana semalam kita menyaksikan Arsenal dapat kutip 3 mata penuh apabila mengalahkan Everton 1-2.Pada separuh masa pertama,Everton membuka jaringan pada minit ke 24 hasil jaringan Saha.Lepas tu tiada gol dihasilkan sehingga separuh masa kedua.Pada separuh masa kedua pula,gol pertama Arsenal dijaringkan oleh pemain simpanan Arshavin pada minit ke 70 selepas dibawa masuk ke padang pada minit ke 62.5 minit kemudian,Koscienly memastikan Arsenal mengutip 3 mata penuh apabila berjaya menjaringkan gol.






Chealsea pula menumpaskan Sunderland 4-2.Pada separuh masa pertama,Sunderland membuka jaringan apabila Bardsley menjaringkan gol seawal minit ke-3.Lampard pula menyamakan kedudukan dengan sepakan penalti pada minit ke 15.Pada minit ke 26,Richardson dari Sunderland menjaringkan gol selepas Kalou menjaringkan gol pada minit ke 23.Bersambung pada separuh masa kedua,Chealsea mengutip 3 mata penuh apabila dua gol dijaringkan pada minit 60 oleh Terry dan minit ke 90 oleh Malouda.




MU pula meneruskan kecermelangan di EPL apabila membelasah Aston Villa 3-1.Rooney menjaringkan dua gol iaitu seawal minit pertama dan minit ke 45. Pada minit ke 58, gawang MU dibolos apabila Bent menjaringkan gol untuk Aston Villa. Kemudia Aston Villa menderita apabila Vidic mejaringkan gol untuk MU pada minit ke 63.


oklah itu saja yang akau dapat tulis untuk kali ini..
wassalam..


No comments:

Post a Comment